صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون‌اول رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با وزرای مربوطه، بر لزوم بسیج همه امکانات به منظور امدادرسانی به معدن‌کاران طبس تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا عارف صبح امروز در گفت‌وگو با استاندار خراسان جنوبی، ضمن پیگیری اخبار این انفجار، علل این اتفاق را جویا شد و بر یافتن سایر معدن‌کاران و نیز استفاده از تمامی ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی برای مداوای آسیب‌دیدگان تأکید کرد.

معاون‌اول رئیس‌جمهور ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه تلخ، با خانواده جان‌باختگان اظهار همدردی کرد.

وی همچنین در تماس با وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن دریافت آخرین اطلاعات از وضعیت معدن معدنجوی طبس، وی را مامور کرد ضمن حضور میدانی در محل حادثه با همکاری سایر صنایع استان به امر امدادرسانی و جستجوی مفقودین حادثه سرعت بخشد.

عارف همچنین در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وی را مامور کرد با پیگیری لحظه به لحظه حادثه، با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان جنوبی و درصورت نیاز آماده‌باش بیمارستان‌های استان‌های معین، درمان مصدومان را سرعت بخشد.

معاون‌اول رئیس‌جمهور در تماس با رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز تأکید کرد: در صورت نیاز، سایر نیرو‌های امدادرسان منطقه نیز به کمک نیرو‌های میدانی بیایند و با تجهیزات مناسب به جستجو برای یافتن مفقودین و مجروحان این حادثه و درمان مصدومان بپردازند.

در این تماس‌های تلفنی جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی، سیدمحمداتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر ضمن تشریح زوایای حادثه رخ داده در معدن معدنجوی طبس و ارائه آخرین آمار جان‌باختگان و خسارت‌های مادی واردشده، از تلاش‌های حداکثری همه بخش‌ها برای زنده‌یافتن سایر معدن‌کاران خبر دادند.

منبع: ایلنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.