صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دادستان کل کشور بر برخورد قاطعانه با هرگونه قصور و یا تقصیر احتمالی اشخاص حقیقی یا حقوقی در ریزش معدن زغال سنگ طبس تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، به دنبال وقوع انفجار در معدن زغال سنگ معدنجوی طبس در روز یکشنبه مورخ اول مهرماه که منجر به فوت و مفقودی تعدادی از هموطنان شد، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی در نامه‌ای خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی، دستور بررسی و رسیدگی هرچه سریع‌تر این حادثه و ابعاد آن را صادر کرد.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جان باختگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این حادثه، با تعیین بازپرس ویژه و تاکید بر دقت و سرعت در رسیدگی به علل این حادثه مواردی همچون؛ آخرین بازرسی و نظارت‌های انجام گرفته توسط نهاد‌ها یا سازمان‌های مسئول قبل از وقوع حادثه، آخرین وضعیت آواربرداری و امدادرسانی به حادثه دیدگان و تعداد دقیق فوت شدگان و … را با ارائه جزئیات کامل خواستار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی با تاکید بر تشکیل پرونده و تسریع در نجات گرفتاران پس از بررسی‌های کامل، خواستار برخورد قاطعانه با هرگونه قصور و یا تقصیر احتمالی اشخاص حقیقی یا حقوقی در این حادثه شد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.