صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جهانبخش - توئنته، یک قدم تا امضا

  • کد خبر: ۲۶۰۱۱۶
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸
علیرضا جهانبخش به زودی از تیم جدید خود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نظر می‌رسد به انتخاب تیم جدید توسط علیرضا جهانبخش نزدیک شده ایم و تیم جدید کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران نیز از اردیوویسه است، توئنته. این باشگاه در شهر انسخده هلند قرار دارد. تاریخ تاسیس این باشگاه به ۱ ژوئیه سال ۱۹۶۵ بر می‌گردد و جز باشگاه‌های قدیمی فوتبال هلند است. 

امیر هاشمی‌مقدم بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال این خبر را تایید و در خصوص تیم جدید علیرضا گفت: باشگاه توئنته باشگاهی بزرگ و صاحب سبک در فوتبال هلند است که ساختار بسیار خوبی نیز دارد.

هاشمی‌مقدم در پاسخ به این سوال که علیرضا چه زمانی از تیم جدید خود رونمایی خواهد کرد؛ گفت: واقعیت این است که ما در تلاش هستیم تا هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد و بهترین انتخاب را طبق معیار‌های مدنظر علیرضا داشته باشیم.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پیش از این امیر هاشمی‌مقدم مدیر برنامه‌های علیرضا گفته بود جهانبخش به پنجمین تیم اروپایی خود ملحق می‌شود.  
توئنته در فصل جدید لیگ برتر هلند ۵ بازی انجام داده که حاصل آن دو برد، دو تساوی و یک شکست است. این تیم تا به این جای کار ۸ امتیاز اندوخته و در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر هلند قرار دارد. خط آتش این تیم در ۵ بازی گذشته ۷ بار شلیک کرده و ۵ بار هم دروازه این تیم باز شده است. 

نایمخن، آلکمار و فاینورد سه تیم هلندی است که علیرضا جهانبخش در آن بازی کرده است. برایتون تیم انگلیسی هم دیگر تیمی است که علیرضا سابقه حضور در آن را دارد و توئنته، پنجمین تیم اروپایی کاپیتان تیم ملی بشمار می‌رود. علیرضا در تیم داماش چهره شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.