صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به نیویورک برای شرکت در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در اظهاراتی تاکید کرد که پیام ایران برای جهان صلح و امنیت است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پزشکیان در پاسخ به این پرسش مبنی براینکه «مهمترین موضوعاتی که قصد دارید در نشست‌ها و دیدار‌های خود با مقام‌های خارجی مطرح کنید، چیست؟» گفت: آنچه مشخص است، پیامی است که از طرف کشورمان برای صلح و امنیت در جهان داریم و تحقق شعاری که امسال سازمان ملل مبنی بر صلح و آینده توأم با توسعه برای همه مردم اعلام کرده است.

رئیس جمهور ادامه داد: به جای خونریزی و جنگ و کشتار، باید دنیایی درست کنیم که همه انسان‌ها بتوانند در آن مستقل از رنگ و نژاد و قومیت و منطقه زندگی آنها به راحتی زندگی کنند.

پزشکیان گفت: متأسفانه فعلا دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، به این شکل نیست؛ استاندارد‌های دوگانه وجود دارد، یک عده خوب هستند و عده‌ای هم همینطوری بد هستند؛ درنتیجه مشکلاتی که می‌بینیم به وجود می‌آید.

رئیس جمهور در پایان تاکید کرد: فرصتی که برای زندگی در کره خاکی داریم، برای همه انسان‌ها باید برابر باشد.

پزشکیان ساعتی پیش به منظور شرکت در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در صدر هیاتی عالیرتبه وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد.



رئیس‌جمهور اسلامی ایران که به منظور شرکت در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تشریح مواضع جمهوری اسلامی درباره مسائل بین‌المللی به نیویورک سفر کرده است، در فرودگاه جان اف کندی مورد استقبال سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، مجید تخت روانچی و کاظم غریب آبادی معاونان سیاسی و حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه، امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل، زهرا ارشادی معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل و جمعی از دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران در این نهاد بین المللی قرار گرفت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.