صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کابوس مصدومیت رودری برای منچسترسیتی

  • کد خبر: ۲۹۰۰۵۲
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
زدن گل تساوی به آرسنال در ثانیه‌های پایانی بازی در شرایط عادی باید هواداران منچسترسیتی را خوشحال می‌کرد، اما شوک بزرگ مصدومیت رودری حتی با گل لحظات پایانی هم برای سیتیزن‌ها کمرنگ نشد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شاگردان پپ گواردیولا در آخرین دقایق جدال حساسشان با آرسنال توانستند شکست را با تساوی عوض کنند، اما مصدومیت ستاره خط میانی آنها ضربه سختی به این تیم بود، اتفاقی که شاید حتی در سرنوشت قهرمانی این فصل لیگ برتر هم تاثیرگذار باشد.

هنوز ۱۵ دقیقه از شروع بازی بزرگ هفته لیگ برتر نگذشته بود که مرد همه‌کاره میانه میدان سیتی، روی برخوردی که در محوطه جریمه حریف با مدافع آرسنال داشت به شدت مصدوم شده و از زمین بیرون رفت. واکنش هافبک اسپانیایی به مصدومیتش نشان می‌داد که آسیب‌دیدگی او جدی است و شاید مدتی طولانی نتواند سیتیزن‌ها را همراهی کند.

اگر رودری برای مدت طولانی نتواند برای تیمش به میدان برود، سیتی احتمالا با چالش بزرگی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در این فصل لیگ جزیره روبه‌رو خواهد بود. تنها کافیست به یاد بیاوریم که فصل گذشته این هافبک اسپانیایی در ۴ بازی غایب بود و سیتیزن‌ها ۳ باخت را در آن دیدار‌ها تجربه کردند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.