صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ساخت «زندگی عیسی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی فعلاً به تعویق افتاده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در حالی که گفته می‌شود مارتین اسکورسیزی قصد ندارد امسال به سراغ ساخت فیلم «زندگی عیسی» با بازی اندرو گارفیلد برود، این سوال مطرح است که پس از ساخت فیلم‌هایی پرکار و عظیمی مانند «ایرلندی» و «قاتلان ماه کامل» فیلم بعدی اسکورسیزی چه خواهد بود.

قرار بود تولید «زندگی عیسی» در ماه اکتبر امسال آغاز شود، اما گفته می‌شود نظر سازنده فیلم تغییر کرده است.

اسکورسیزی به تازگی با جنیفر لارنس و لئوناردو دی کاپریو در کلگری ملاقات کرده و این جایی است که لارنس در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم «بمیر، عشق من» به کارگردانی لین رمزی است که اسکورسیزی نیز تهیه کننده آن است. از آنجا که گزارش شده لارنس و دی کاپریو هر ۲ برای ایفای نقش در فیلم «سیناترا» انتخاب شده‌اند، با این حال ساخت این فیلم هم محتمل نیست، زیرا بیش از یک دهه است که بنیاد خانواده سیناترا اسکورسیزی را از ساختن فیلم زندگینامه‌ای درباره این خواننده منع کرده است.

به نظر نمی‌رسد اسکورسیزی در قانع کردن آنها موفق بوده باشد، ولی از آنجا که دی کاپریو در حال حاضر هیچ پروژه دیگری ندارد و لارنس فیلمبرداری فیلم جدیدش را در نوامبر به پایان می‌رساند، به نظر می‌رسد آنها بازیگران مناسبی برای آغاز فیلم بعدی اسکورسیزی باشند.

اما این کارگردان سال ۲۰۱۷ پروژه سیناترا را کنار گذاشت و در مصاحبه‌ای با نشریه «تورنتو سان» گفت: ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. فکر کنم بالاخره تمام شد. بنیاد سیناترا موافقت نکرد.

به این ترتیب فیلم اقتباسی «خانه» از مریلین رابینسون مطرح می‌شود که اسکورسیزی با تاد فیلد و کنت جونز در ساخت آن همکاری می‌کند تا سه‌گانه‌ای بر اساس این رمان تحسین شده بسازد. خلاصه داستان درباره جک، پسر ناخلف کشیش بوتون است که پس از بیست سال دوری به خانه آمده است. او که در جوانی باهوش و حیله‌گر بود، اکنون یک الکلی است که به اندازه ۲ دهه راز دارد و اگرچه محبوب‌ترین فرزند پدرش است، همیشه با پدر سنتی خود در تضاد است.

درباره فیلم اقتباسی اسکورسیزی/ دی کاپریو از «شرط بندی» دیوید گرن هم که چند بار خبر ساخته شدنش مطرح شده، نام برده می‌شود ولی به نظر نمی‌رسد این فیلم فعلا در صدر فهرست پروژه‌های اسکورسیزی جای داشته باشد، زیرا او چندی پیش حتی اعتراف کرد که به دلیل ماهیت فیزیکی خسته کننده‌ای که ساخت چنین فیلمی دارد، او تنها می‌تواند کارگردان فیلم باشد.

همه اینها در حالی مطرح می‌شود که به تازگی اسکورسیزی گفت به دلیل سنش، ساختن فیلم‌های بزرگ با ملحقات پرکار را کنار گذاشته است.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.