صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۲۱ قبضه اسلحه کلت و یک قبضه اسلحه شکاری در عملیات دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در مشهد کشف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرتیپ محمد کاظم تقوی روز دوشنبه در حاشیه نمایشگاه بزرگ کشفیات پلیس خراسان رضوی افزود: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله مواد مخدر از استان‌های غرب کشور به مشهد دست یافتند.

وی اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی با دستگیری ۲ زن و سه مرد در مشهد ۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و حدود ۱۱ کیلوگرم هروئین کشف کرد.

فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی گفت: همچنین باند بزرگ سرقت گوشی‌های تلفن همراه گران قیمت که از استان‌های مختلف کشور اموال مسروقه را به مشهد و سپس کشور افغانستان انتقال می‌دادند، شناسایی و ردزنی شد.

تقوی افزود: در این عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد، چهار نفر از رابطان اصلی مالخری گوشی‌های تلفن همراه مسروقه که سه نفر از آنها اتباع خارجی بودند را در عملیات تعقیب و گریز با شلیک گلوله دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات ۴۵۰ دستگاه انواع گوشی تلفن گران قیمت سرقتی که آماده انتقال به خارج از کشور بود کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: این عملیات دیشب و در قالب طرح ضربتی اجرا شد و مرحله دیگر از طرح مقابله با گوشی قاپی از امروز در مشهد آغاز می‌شود که همکاری شهروندان برای پیشگیری از وقوع این گونه سرقت‌ها ضروری است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.