صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه شهید هاشمی‌نژاد سیدالشهدای خراسان است، گفت: مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار باید به طور منظم و در سطح ملی برگزار شود، زیرا این شهید تنها متعلق به مشهد نیستند.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با اعضای گرامیداشت سالگرد شهید هاشمی نژاد که در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول اظهار کرد: شهید هاشمی نژاد در دوران انقلاب محور حرکت امام خمینی (ره) در مشهد بودند و با توجه به نقشی که در این مسیر ایفا کردند، به عنوان سیدالشهدای خراسان مطرح هستند.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار در میان شهدای بزرگ مشهد از جایگاه و عظمت ویژه‌ای برخوردار هستند، افزود: در همین راستا مراسم شهید هاشمی نژاد نیز باید در قالب بزرگداشت ملی در نظر گرفته شود و تنها محدود به مشهد نباشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر حضور علما و اساتید حوزه علمیه در مراسم بزرگداشت شهید هاشمی نژاد ادامه داد: این مراسم از نظر ترویج ارزش‌های انقلابی بسیار حائز اهمیت بوده و شایسته است تا با حضور علما و روحانیون برجسته حوزوی برگزار شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.