صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی مشهد در خصوص گلایه یک شهروند درباره عدم فعالیت بیست‌وچهارساعته خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی، پاسخ داد.

شهروندی با ارسال پیامکی به شهرآرانیوز، با گلایه از ساعت کاری اتوبوس‌رانی در مشهد نوشت: ساعات کار اتوبوس‌های خطوط منتهی به حرم تا قبل از کرونا شیفت شب بودند تا صبح تعدادی مشغول بودند و هم زائران و هم قشر زحمتکش کارگران هتل‌ها و خدمات اطراف حرم با این اتوبوس‌ها رفت‌وآمد می‌کردند؛ ولی بعد از کرونا متأسفانه ساعات کاری اتوبوس‌ها نهایت تا ۹ شب شده است.

این شهروند در ادامه پیام خود نوشت: این موضوع باعث تحمیل هزینه سنگین به قشر کارگر جهت رفت‌و‌آمد با تاکسی‌ها شده است؛ لذا تقاضا دارم رسیدگی شود.

با پیگیری‌های شهرآرانیوز، درخصوص پیام این شهروند مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: از آنجا که کلیه خدمات سرویس و نگهداری (اورهال) ناوگان در شیفت شب و پس از پایان ساعت خدمات‌رسانی آغاز می‌گردد، امکان ارائه خدمت‌رسانی به صورت شبانه‌روزی در تمامی خطوط میسر نیست.

وی افزود: به خطوطی که دارای تقاضای حداکثری استفاده از حمل‌ونقل عمومی هستند، ناوگان فوق‌العاده تخصیص داده شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: خط‌یک بی‌آرتی تا ساعت ۲۳:۴۵ و خط ۱۲ تا ساعت ۲۳:۰۰ ارائه خدمت دارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.