صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی گفت: سهمیه فروش بلیت قطار آژانس‌های مسافرتی ۵۰ درصد و سایت‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت قطار ۵۰ درصد خواهد بود و اجرایی شد. 

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اکبر لبافی در این باره تصریح کرد: روزانه حدود ۸۰ رام قطار از ایستگاه راه‌آهن مشهد حرکت و به دیگر استان‌های کشور سفر می‌کنند و خدمات متعددی به این قطارهای مسافربری ارائه می‌گردد. در مجموع، ۷۲ درصد قطارهای مسافربری کشور به سمت خراسان رضوی حرکت می‌کنند.

به گفته رئیس دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی، در دو سال اخیر، حسب  تصمیم مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، فروش بلیت قطار‌ها به صورت کاملا اینترنتی صورت می‌گرفت؛ اما فروش اینترنتی بلیت قطار برای مردم و شهروندان با معضلات متعددی همراه بود. به طوری که برخی از سایت‌ها و افراد بدون مجوز اقدام به فروش بلیت قطار با چندبرابر قیمت واقعی می‌کردند.  

وی افزود: بر حسب درخواست انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی خراسان رضوی و کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق بازرگانی مشهد، موضوع در جلسات متعدد دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان طرح و توافق گردید که سهمیه فروش بلیت‌های قطار مسافربری در مهرماه سال جاری میان سایت‌های فروش اینترنتی بلیت و آژانس‌های مسافرتی تقسیم شود.

لبافی افزود: طبق این توافق، سهمیه فروش بلیت قطار آژانس‌های مسافرتی ۵۰ درصد و سایت‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت قطار ۵۰ درصد خواهد بود و اجرایی گردید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.