صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدتی است نام سینما هویزه در میان ۳ سینمای پرفروش کمتر به چشم می‌خورد و در آماری که شهریور ۱۴۰۳ منتشر شد، «پردیس کوروش»، «پردیس ایران‌مال» و «پردیس هنر شهر آفتاب» به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم پرفروش‌ترین سینما‌های کشور قرار گرفتند.

مهدیه قمری | شهرآرانیوز؛ طی چند سال اخیر، نه‌تنها نام پردیس سینمایی هویزه همیشه در میان پرفروش‌های سینمای کشور به چشم می‌خورد که این سینما در بسیاری از مواقع جزو سه سینمای پرفروش کشور نیز بود. اما مدتی است نام این سینما در میان ۳ سینمای پرفروش کمتر به چشم می‌خورد و در آماری که شهریور ۱۴۰۳ منتشر شد، پردیس کوروش، پردیس ایران‌مال و پردیس هنر شهر آفتاب به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم پرفروش‌ترین سینما‌های کشور قرار گرفتند. برای پاسخ به این سؤالات که «آیا فروش سینما هویزه افت کرده است؟» یا «آیا دلیل مشخصی برای این افت فروش وجود دارد؟» به سراغ مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی می‌رویم.

ایام عزاداری، علت کم‌فروش‌بودن سینما هویزه در شهریور امسال

مدیر سینما هویزه مشهد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با اشاره به اینکه پردیس سینمایی هویزه مشهد همیشه از نظر میزان فروش در سینما‌های دولتی در رتبه اول کشور قرار دارد، می‌گوید: اکنون نیز سینما هویزه جزو پرفروش‌ها بوده اما بین سه رتبه اول قرار نگرفته است.

احمدرضا بهبهانی بیان می‌کند: در شهریور ۱۴۰۳ به دلیل هم‌زمانی با عزاداری‌های دهه پایانی ماه صفر و تعطیلی چندروزه سینما‌ها در مشهد از جمله پردیس هویزه مشهد، این سینما‌ها فروش نداشتند و رقم بلیت فروخته‌شده در شهریور ماه، ۹ میلیارد تومان بوده است.

او اضافه می‌کند: این در حالی است که هر سال فروردین ماه، پردیس سینمایی هویزه به دلیل فروش بالا در رتبه سوم سینما‌های پرفروش کشور قرار می‌گیرد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.