صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی گفت: تعهداتی که آقای وزیر آموزش‌وپرورش نسبت به تعیین تکلیف وضعیت معلمان داشته‌اند، عملی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان عظیمی‌راد در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۳ مهر ۱۴۰۳) مجلس، گفت: تذکر بنده خدمت رؤسای محترم سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی و صندوق بازنشستگی کشوری است. در آستانه آغاز سال تحصیلی و شروع مدارس هستیم و معلمان عزیز چشم و چراغ کشور هستند و همه ما این را می‌دانیم که باید تعهداتی که آقای وزیر آموزش‌و‌پرورش نسبت به تعیین تکلیف وضعیت معلمان داشته‌اند، عملی شود.

وی ادامه داد: باید عزیزان ما در سازمان‌های مختلفی که نام بردم، این کمک را به وزیر محترم بدهند. این مطالبه جدی ماست که دوستان هم باید پاسخگو باشند و هم باید در این زمینه کمک کنند. هم معلمین شاغل و هم معلمین عزیز بازنشسته و سایر عزیزانی که همکاران فرمودند، باید کمک داده شوند.

عظیمی‌راد در پایان، گفت: تذکر بعدی من خدمت وزیر محترم راه و شهرسازی است. ما در شهرک شهید رجایی مشهد یک پروژه ۴۵۲ واحدی داریم و از جمله برنامه‌های خانم دکتر صادق است. خواهش می‌کنم ایشان حتماً مشکل سه‌ساله‌ای را که وزارت راه و شهرسازی به هر حال عمل نکرده است، به سرانجام برساند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.