صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

طبق مستنداتی که باشگاه استقلال به کمیته استیناف ارائه کرده مهرداد محمدی بعداز بخشش محرومیتش منعی برای حضور در ترکیب این تیم در دربی ۱۰۴ ندارد. اگر این مستندات صحت داشته باشد شاهد تقابل مهرداد و میلاد محمدی دردربی خواهیم بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بر اساس اسناد و مدارکی که باشگاه استقلال به کمیته استیناف ارائه کرده، مهرداد محمدی منعی برای حضور در ترکیب استقلال در دربی ۱۰۴ ندارد.  

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف، در خصوص اینکه چطور محرومیت مهرداد محمدی در آستانه دربی تعلیق شد، گفت: «ما به تقاضای باشگاه استقلال پاسخ دادیم و بنابر مدارکی که این باشگاه در اختیار ما گذشت مسجل شد که این بازیکن سه جلسه محرومیت را پشت سر گذاشته و محرومیت او از سه بازی دیگر تعلیق می‌شود. اگر مدارک ارائه‌شده توسط استقلال از نظر قانونی ایراد داشته باشد و مهرداد محمدی بنابر ادعای طرف مقابل تنها دو جلسه محرومیت را پشت سر گذاشته باشد، سازمان لیگ اجازه بازی به این بازیکن را نخواهد داد. ما به نامه استقلال پاسخ دادیم و گفتیم اگر سه محرومیت را پشت سر گذاشته، منعی برای بازی ندارد و طبق چیزی که به ما اعلام شده ایشان در سه بازی حضور داشته و نامش در فهرست استقلال بوده است.» دادرس در پایان تاید کرد: «همانطور که گفتم مرجع صدور کارت بازی، سازمان لیگ است و اگر مغایرتی وجود داشته باشد، کارت بازی بازیکن صادر نمی‌شود.»

با توجه به اسناد باشگاه استقلال باید منتظر حضور مهرداد محمدی در ترکیب استقلال بود. اگر محمدی در دربی حضور یابد اولین تقابل او با برادرش در دربی‌ها رقم خواهد خورد.  

گفته می‌شود باشگاه استقلال بلافاصله بعد از کسب مجوز برای استفاده از این بازیکن او را به اردوی تیم در اراک فرا خوانده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.