صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیش از ظهر امروز پلیس گرگان خبر دستگیری عامل تیراندازی در یکی از مدارس گرگان را رسانه‌ای کرد؛ در حالی که مدیران آموزش و پرورش وقوع تیراندازی در محیط مدرسه را تکذیب می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که پلیس شهرستان گرگان با انتشار خبری در فضای مجازی از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از مدارس این شهرستان می‌دهد؛ اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان وقوع چنین رخدادی را تایید نمی‌کند.

سید رضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان وقوع چنین حادثه‌ای را تایید نکرد.

عباس توسن، معاون سلامت و تربیت بدنی و مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان اظهار داشت: تاکنون خبری مبنی بر وقوع تیراندازی در مدارس شهرستان گرگان دریافت نشده است.

اسماعیل نادری، فرماندار شهرستان گرگان گفت: بر اساس اخبار رسیده گویا در یکی از منازل مجاور یکی از مدارس گرگان وقوع تیراندازی ثبت و موضوع به پلیس گزارش شده است که با ورود پلیس متهم دستگیر و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی افزود: در این رخداد به هیچ یک از دانش آموزان و معلمان و کادر مدرسه آسیبی وارد نشده است.

عامل تیراندازی در یکی از مدارس گرگان در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شد

سرهنگ علی تجری با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به ساختمان یکی از مدارس سطح حوزه، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد متهم با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت ساختمان مدرسه کرده و بلافاصله از محل متواری شده است.

سرهنگ تجری تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس، متهم شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه از متهم سلاح به کار رفته در تیراندازی کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم که از همسایگان مدرسه مورد نظر بوده اختلافاف با کادر مدرسه را علت و انگیزه اصلی خود اعلام و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: دانشجو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.