صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تجمع بزرگ حوزویان خراسان در حمایت از جبهه مقاومت و اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر قدس در لبنان و فلسطین اشغالی، صبح امروز (۴ مهر ۱۴۰۳) در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در آستانه فرارسیدن نخستین سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی و در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر قدس در منطقه خاورمیانه و حمایت از جبهه مقاومت، تجمع بزرگ حوزویان خراسان در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمع زیادی از اساتید و طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار شد، شرکت‌کنندگان در مراسم با سردادن شعار‌های انقلابی و ضداستکباری، حمایت خود را از جبهه مقاومت، و خشم و انزجار خود را از نسل‌کشی و کودک‌کشی رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.

در این مراسم، «شیخ الحسین احمد الخشن» در سخنانی، به بیان گوشه‌هایی از جنایات رژیم اشغالگر قدس در سرزمین‌های اشغالی و لبنان پرداخت و بر موضع محکم جبهه مقاومت در برابر این وحشیگری و رفتار غیرانسانی تأکید کرد.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی»، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی و امام‌جمعه مشهد، به ایراد سخنرانی پرداخت.

در پایان این مراسم نیز قطع‌نامه حوزویان خراسان در حمایت قاطع از جبهه مقاومت قرائت شد. در بخش‌هایی از این قطع‌نامه آمده است:

«امضاکنندگان این بیانیه، ضمن دعوت از همه نخبگان و فعالان حوزوی و دانشگاهی در سراسر کشور برای محکومیت صریح و قاطع تداوم جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، از مقامات کشوری و لشکری‌ می‌خواهند در پاسخ بازدارنده و پشیمان‌کننده به این رژیم جنایتکار تردید نکنند و انتقام خون به‌ناحق‌ریخته رهبر فقید جنبش حماس، شهید اسماعیل هنیه و سایر شهدای جبهه مقاومت را هرچه زودتر بگیرند.

تأکید می‌کنیم انتظار کنارگذاشتن خوی وحشیگری از این سگ‌های هار که فقط در این چند ماهه، هزاران کودک معصوم را پاره‌پاره کرده و بر خط‌ونشان‌های مجامع بین‌المللی کمترین اعتنایی نکرده، ساده‌لوحی و خام‌اندیشی است.

از مردم عزیزمان نیز می‌خواهیم علاوه بر دعا برای نصرت سپاه اسلام و شکست دشمنان امت اسلام، از هر گونه پشتیبانی مادی و معنوی جبهه مقاومت، به ویژه حزب‌الله لبنان که همواره در خط مقدم جهاد با کفار بوده است، دریغ نکنند.»

گفتنی است به دنبال جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان و در محکومیت این اقدامات وحشیانه و تجاوزگرانه، دروس حوزه علمیه خراسان امروز (چهارشنبه، ۴ مهرماه) تعطیل شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.