صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نماینده‌ها درباره لزوم ارائه گزارش از سوی وزرای کار و صنعت به مجلس درباره وضعیت معادن کشور و حادثه معدن طبس گفت: مجلس به موضوع معدن طبس آنطور که باید ورود پیدا کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس با انتقاد از عملکرد وزارتخانه‌های کار و صنعت در حوزه معادن گفت: براساس گزارش واصله سه نفر از کارشناسان و متخصصان ایمنی معدن در حادثه معدن طبس جان خود را برای روزی حلال از دست دادند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارتخانه‌های کار و صمت باید گزارشی در صحن ارائه دهند چرا که ما ۶۰۰۰ معدن در کشور داریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان عنوان کرد: امیدوارم خدای متعال کمک کند که رژیم منحوس اسرائیل و آمریکای جنایتکار با اراده الهی ذلیل و خار شوند.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه را بر عهده داشت در واکنش به تذکر نوروزی تصریح کرد: قطعاً مجلس در موضوع اتفاق ناگوار و تلخی که در معدن معدن جوی طبس رخ داد، آنطور که باید ورود پیدا کرده و کار تخصصی انجام داده است، اما وزرا، چون خودشان در میدان بودند، دیروز یک هفته از مجلس فرصت خواستند تا گزارش خود را به مجلس ارائه دهند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.