صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی گفت: ثبت‌نام مرحله پنجم گروه‌های متقاضی اعزام به عمره در کاروان‌های سال جاری این استان، از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه، ۴ مهر ۱۴۰۳) آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی شجاع با اعلام این خبر اظهار کرد: متقاضیان تشرف در عمره سال گذشته که در کاروان‌ها ثبت‌نام کرده و وجوه خود را پرداخت کرده‌اند، به دلیل محدودیت اعزام به صورت سیستمی وجوه ایشان عودت شده و اولویتشان پایدار است.

وی افزود: دارندگان کارت ثبت نامی و اسناد عمره دارای اولویت یک تا ۳۰۰ می‌توانند در این مرحله با مراجعه به سامانه حج و زیارت، کاروان خود را انتخاب کنند. متقاضیان دارای فیش عمره اعلام شده باید به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت مراجعه، اطلاعات خود را تکمیل و به روز رسانی کنند.

مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی ادامه داد: متقاضیان همچنین باید در صورت همراهی خانواده و بستگان تشکیل گروه دهند و کاروان مورد نظر خود را انتخاب و وجه را به صورت برخط واریز کنند.

شجاع بیان کرد: متقاضیان باید برای ثبت نام به کارگزار (دفتر خدمات زیارتی) مدارک خود شامل گذرنامه دارای اعتبار هفت ماه از تاریخ پرواز را تحویل دهند و سفر خود را قطعی کنند. برای مشاهده آخرین اخبار و دستورالعمل‌های مربوطه، متقاضیان می‌توانند به سایت مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.