صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دوری سه‌هفته‌ای امباپه از میادین

  • کد خبر: ۲۹۰۵۹۵
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
ستاره فرانسوی کهکشانی‌ها برای سه بازی پیش رو نمی‌تواند هم‌تیمی‌هایش را همراهی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته هفتم لالیگای اسپانیا در حالی با نتیجه ۳ بر ۲ بر میهمانش آلاوس غلبه کرد که کیلیان امباپه ستاره فرانسوی کهکشانی‌ها که در دقیقه ۴۰ گل دوم تیمش را به ثمر رساند، در دقیقه ۸۰ جای خود را به آردا گولر داد و لنگ لنگان زمین را ترک کرد.

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی در تشریح وضعیت ستاره فرانسوی‌اش اعلام کرد؛ پس از آزمایشاتی که امروز (چهارشنبه) توسط تیم پزشکی باشگاه روی کیلیان امباپه انجام شد، تشخیص داده شد که وی از ناحیه دو سر ران پای چپ آسیب دیده است. وضعیت پیشرفت روند ریکاوری او رصد خواهد شد.

ماریو کورتگانا خبرنگار اسپانیایی نشریه «اتلتیک» خبر داد که امباپه ۲۵ ساله به خاطر همین مصدومیت در حدود سه هفته به دور از میادین خواهد بود و این بدین معنی است که این ستاره فرانسوی بازی با تیم‌های اتلتیکومادرید، لیل (لیگ قهرمانان اروپا) و ویارئال را از دست خواهد داد.

امباپه که تابستان امسال از پاری‌سن‌ژرمن جدا و با امضای قراردادی پنج ساله به رئال مادرید پیوست، تاکنون در ۹ بازی آمار ۷ گل‌زده و یک پاس‌گل را از خود در این تیم برجای گذاشته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.