صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

زمان عرضه ریمستر بازی محبوب Horizon Zero Dawn به صورت رسمی اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جان بارت ون بیک، کارگردان هنری و انیمیشن «گوریلا گیزمز»، رسما اعلام کرد که نسخه بازسازی‌شده Horizon Zero Dawn در تاریخ ۳۱ اکتبر از راه می‌رسد. این بازی دارای بیش از ۱۰ ساعت ضبط مجدد صدا، موکاپ و همچنین بهبود گرافیکی و گیم‌پلی خواهد بود. کاراکترها، انیمیشن، نورپردازی و بافت‌ها به Horizon Forbidden West وفادار خواهند بود. این بازی برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی ارتقا یافته است و حتی از PS۵ Pro نیز پشتیبانی می‌کند.

ون بیک در اطلاعیه خود توضیح داد که هفت سال زمان زیادی برای توسعه گرافیک کامپیوتری است و پیشرفت‌های تکنولوژیکی زیادی از زمان عرضه اولیه بازی رقم خورده است. Nixxes، یک توسعه‌دهنده هلندی بازی‌های ویدیویی، روی ریمستر کار کرده است. این ریمستر همچنین دارای صدا و رندر بهبودیافته Atmos است. نسخه بازسازی‌شده با گسترش The Frozen Wilds و تمام زمین‌ها، ماشین‌ها و مهارت‌های اضافی همراه خواهد بود.

ریمستر بازی Horizon Zero Dawn با قیمت ۵۰ دلار برای خرید در دسترس خواهد بود، اما کسانی که قبلاً بازی اصلی و نسخه کامل آن را دارند می‌توانند با قیمت ۱۰ دلار آن را ارتقا دهند، چه روی پلی استیشن ۵ و چه رو رایانه شخصی. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.