صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مهار آتش‌سوزی بازار قدیم قشم پس از ۱۴ ساعت (۴ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۰۶۶۹
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹
رییس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قشم از مهار آتش سوزی در پاساژ شماره یک (مدنی) بازار قدیم قشم پس از ۱۴ ساعت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، نجم الدین فریدونی چهارشنبه شب اظهار کرد: پس از گذشت ۱۴ ساعت از تلاش بی وقفه آتش نشانان در پاساژ مدنی بازار قدیم شهر قشم به عنوان کانون حریق و تعدادی از مغازه‌های پاساژ صالحی این بازار، عملیات مهار آتش دقایقی پیش پایان یافت.

وی ادامه داد: این آتش‌سوزی ساعت ۰۴:۳۰ بامداد امروز به مرکز تماس ۱۲۵ اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قشم اعلام شد.

رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی قشم توضیح داد: با توجه به حساسیت موضوع، ۱۰۰ آتش نشان و نیرو‌های داوطلب از چهار ایستگاه این جزیره به علاوه آتش نشان‌های اعزامی از شهر بندرعباس به محل حادثه برای کنترل حریق اعزام شدند و هم اینک پس از مهار آتش، در حال لکه گیری و پایش محیط هستند.

فریدونی اضافه کرد: با حضور به موقع آتش‌نشانان با ۱۲ دستگاه خودروی عملیاتی، ۱۰ دستگاه خودروی آبرسان و خودرو‌های خدماتی و تلاش آنها از گسترش آتش به سایر مغازه‌های این پاساژ و پاساژ اطراف آن جلوگیری شد.

وی از تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی به ویژه شرکت قشم مولد، شرکت بهین پالایش، فرودگاه بین المللی قشم، ناو تیپ رزمی ذوالفقار، آتش نشانی‌های شهر‌های سوزا، طبل، درگهان، دهیاری زیرانگ، توریان که خودرو‌ها و نیرو‌های آتش نشانی و نیرو‌های عملیاتی خود را در این حادثه بسیج کردند، قدردانی کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.