صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف مقادیری مواد مخدر در طرح مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر، خبر داد.

سردار احمد نگهبان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص کشف مواد مخدر اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی و درراستای رسیدگی به مطالبه‌ها و خواسته‌های مردمی، مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد، عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح، پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری‌های سطح شهر مشهد، ۶ قاچاقچی و ۱۹۷ خرده‌فروش را طی ۴۸ ساعت دستگیر کردند.

سردار نگهبان تصریح کرد: در این راستا، ۶۵ کیلو و ۸۶۷ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش، ۶ هزار و ۴۱ عدد قرص متادون و ۲ میلیارد و ۸۰۱ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف و ۸ دستگاه موتورسیکلت و ۱۱ دستگاه خودروی سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به پلمب ۱۱ مکان توزیع مواد مخدر اظهار داشت: در همین راستا، ۵۷۷ نفر معتاد متجاهر و کارتن‌خواب نیز در پاتوق‌های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع‌آوری شده و به مراکز بازپروری منتقل شدند و جهت بهبودی، زیر نظر کارشناسان قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس خدمتگزار و حامی مردم قانون‌مدار است و در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد افیونی، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.