صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی خارجی گزینه جانشنی نکونام

  • کد خبر: ۲۹۰۹۰۲
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
با توجه به اینکه جدایی نکونام بعد از بازی با السد قطعی است، مدیران این باشگاه در حال مذاکره با گزینه خارجی هستند تا بلافاصله سکان هدایت استقلال را به دست بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جدایی نکونام به رغم آنکه باشگاه استقلال خواستار حضورش در بازی با السد قطر شده، قطعی است و این مربی بعد از این بازی جایی در ارکان فنی این باشگاه نخواهد داشت.

البته نکونام تا کنون هیچ نامه رسمی دال بر اینکه قصد داشته باشد به طور قطعی مربیگری در این باشگاه را کنار بگذارد به باشگاه ارائه نکرده است اما به طور قطع نکونام دیگر سرمربی استقلال نیست و مدیران باشگاه استقلال سرمربی جدید را معرفی خواهند کرد. در همین راستا مدیران باشگاه استقلال باب مذاکره با سرمربی خارجی را باز کرده‌اند تا بلافاصله بعد از بازی اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

نام استراماچونی نیز در میان گزینه‌های مورد نظر به گوش می‌رسد، اما این مربی قطعا به استقلال بازنخواهد گشت و مدیران باشگاه استقلال گزینه دیگری را به جای او در این سمت قرار خواهند داد. اینکه نام گزینه مورد نظر باشگاه استقلال چیست، به درستی مشخص نشده است، اما در روز‌های آتی سرمربی جدید استقلال برای هواداران این باشگاه روشن خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.