صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزارت بهداشت لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی حملات نظامی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۸ نفر به شهادت رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت بهداشت لبنان امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی حملات نظامی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۸ نفر به شهادت رسیده و ۱۵۳ نفر دیگر مجروح شده است.

در همین راستا، «فراس ابیض»، وزیر بهداشت لبنان دیروز در گفتگو با یک رسانه عراقی گفت که در اثر حملات رژیم اسرائیل به این کشور، بیش از ۸۰۰ شهروند لبنانی شهید شده است که از این بین بیش از ۱۶۰ نفر زن و کودک بوده و ۲۰۰۰ نفر نیز از ابتدای حملات هوایی رژیم اسرائیل به لبنان زخمی شده‌اند.

وزیر بهداشت لبنان افزود که حملات صهیونیست‌ها، بخش بهداشتی و درمانی لبنان را به دلیل حجم زیان مجروحان تحت فشار سنگین قرار داده است و این بخش به سختی برای ارائه خدمات تلاش می‌کند و با شهادت بخشی از نیرو‌های درمانی و کاری و دفاع مدنی، هزینه سنگینی متحمل شده است.

رژیم اسرائیل از یکشنبه حملات سنگینی به جنوب و شرق لبنان انجام داد و مدعی شد که این حملات پیشدستانه بوده است، در این حملات بنا به آمار وزارت بهداشت لبنان، صد‌ها تن شهید و هزاران نفر زخمی شده‌اند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.