صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی از آغاز ثبت‌نام مرحله ششم کاروان‌های عمره مفرده خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین مهدی شجاع با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به خالی ماندن ظرفیت برخی از کاروان‌های حج عمره مرحله قبل استان خراسان رضوی و اعلام کاروان‌های جدید امکان ثبت نام متقاضیان دارای اولویت یک تا ۴۰۰ در سامانه حج و زیارت فراهم شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان تشرف در عمره سال گذشته که در کاروان‌ها ثبت‌نام کرده و وجوه خود را پرداخت کرده‌اند، اما به دلیل محدودیت اعزام، به صورت سیستمی وجوه ایشان عودت و اولویت ایشان پایدار است و نیز تمامی دارندگان کارت ثبت نامی و اسناد عمره دارای اولویت یک تا ۴۰۰ می‌توانند با مراجعه به سامانه حج و زیارت به آدرس MY.haj.ir در ظرفیت‌های موجود در کاروان‌های عمره استان ثبت نام و کاروان خود را انتخاب کنند.

مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی در خصوص مدارک لازم و نحوه ثبت‌نام در حج عمره امسال گفت: متقاضیان دارای فیش عمره اعلام شده باید به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل و به روزرسانی کنند.

شجاع افزود: همچنین متقاضیان در صورت همراهی خانواده و بستگان باید تشکیل گروه دهند و کاروان مورد نظر خود را انتخاب و وجه را به صورت برخط واریز کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان برای ثبت نام باید به کارگزاران (دفاتر خدمات زیارتی) مراجعه کنند و مدارک خود شامل گذرنامه داری اعتبار هفت ماه از تاریخ پرواز و سند عمره را در اختیار کارگزاران قرار دهند و سفر خود را قطعی کنند.

مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی گفت: متقاضیان می‌توانند برای مشاهده آخرین اخبار و دستورالعمل‌های مربوطه به سایت razavi.haj.ir مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.