صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر محصول ارشد سونی در مصاحبه اخیر خود درباره دلایل حذف درایو نوری از پلی استیشن ۵ پرو صحبت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیر محصول ارشد سونی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که حق انتخاب دادن به بازیکنان، دلیل عدم وجود درایو نوری در پلی استیشن ۵ پرو است.

توشی آئوکی مدیر محصول ارشد سونی اخیرا اعلام کرد که دلیل تصمیم سونی برای قرار ندادن درایو نوری روی کنسول پلی استیشن ۵ پرو، «حق انتخاب دادن به بازیکنان» بوده است. او دراین‌باره گفت:

در پلی استیشن ۵ پرو، ما تعداد زیادی تکنولوژی جدید به کاربران ارائه می‌دهیم، ما حافظه‌های SSD ۲ ترابایتی و همچنین وای‌فای ۷ را اضافه کرده‌ایم. درایو نوری یک حق انتخاب برای کاربران است؛ شاید اکثر بازیکنان از دیسک استفاده کنند، اما همه آنها این‌طور نیستند؛ درواقع ما این حق انتخاب را قرار دادیم تا این دسته از بازیکنان بتوانند درایو نوری را به کنسول خود اضافه کنند؛ بنابراین من فکر می‌کنم که این تصمیم یک پیشنهاد ارزشمند برای ایجاد تعادل در قیمت است که ما به بازیکنان ارائه می‌دهیم.

پلی استیشن ۵ پرو قرار است در تاریخ ۱۷ آبان و با قیمت ۶۹۹/۹۹ دلار به بازار عرضه شود، اما اگر شما از آن دسته بازیکنانی هستید که از دیسک‌های فیزیکی استفاده می‌کنید، باید ۷۹/۹۹ دلار دیگر برای خرید درایو نوری بلو-ری اولترا اچ‌دی این کنسول نیز بپردازید.

پلی استیشن ۵ پرو یک نسخه قدرتمندتر از پلی استیشن ۵ معمولی است که حدود ۴ سال پیش به بازار عرضه شد و به شما امکان تجربه بهبود‌های گسترده بصری، افزایش نرخ فریم و دیگر مزایای بالارده فنی را ارائه می‌دهد. یکی از این قابلیت‌های بزرگ در نسخه پرو، ویژگی سوپر رزولوشن طیفی پلی استیشن است که مختصرا آن را PSSR می‌نامند و از توانایی‌های هوش مصنوعی برای بهبود تصاویر استفاده می‌کند. علاوه‌براین، همانطور که از برچسب پرو در نام این کنسول مشخص است، شاهد بهبود‌های گسترده عملکردی در اجرای عناوین تحت پوشش این کنسول نیز هستیم.

پیش‌فروش پلی استیشن ۵ پرو در بریتانیا از دیروز در وبسایت رسمی پلی استیشن آغاز شد و در مدت کوتاهی تمام نسخه‌های موجود خریداری شد. فروشگاه‌های دیگر نیز از ماه آینده پیش‌فروش این کنسول‌ها را آغاز می‌کنند.

منبع: زومجی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.