صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تاکنون بیش از ۱.۲ میلیون مترمربع از معابر شهری روکش آسفالت شده و درحال حاضر نیز عملیات روکش آسفالت بزرگراه شهید کلانتری، به عنوان یکی از ورودی‌های اصلی شهر مشهد درحال اجراست.

به گزارش شهرآرانیوز،  مهدی ناصحی در حاشیه بازدید از پروژه روکش آسفالت بزرگراه کلانتری، اظهارکرد: یکی از وظایف اصلی شهرداری، آسفالت معابر است؛ از این رو برای تسهیل تردد زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) و براساس هدف‌گذاری صورت گرفته توسط شورای شهر، روکش آسفالت در دستورکار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال شاهد آسفالت ۴ میلیون مترمربع از معابر اصلی و فرعی شهر خواهیم بود، گفت: تلاش‌های بسیار زیادی برای تامین قیر صورت گرفت و شورای شهر نیز مصوبات سازنده‌ای را داشته که با همکاری سایر دستگاه‌ها این امکان مهیا شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود:  تاکنون بیش از ۱.۲ میلیون مترمربع از معابر شهری روکش آسفالت شده و درحال حاضر نیز عملیات روکش آسفالت بزرگراه شهید کلانتری، به عنوان یکی از ورودی‌های اصلی شهر مشهد درحال اجراست.

ناصحی با بیان اینکه برای روکش آسفالت این معبر، ۵۰۰ هزار تُن آسفالت استفاده می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر این، قرارداد‌های دیگری نیز در دست اقدام بوده و امیدواریم تا پایان دوره ششم، همچنان شاهد خبر‌های خوبی در این حوزه باشیم.

وی افزود: تاکنون، عملکرد شهرداری مشهد برای روکش آسفالت معابر، بیشتر از سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بوده و امیدواریم به زودی، رکورد سال ۱۴۰۰ هم شکسته شود و بتوانیم در پایان سال، چهار میلیون مترمربع از معابر شهر روکش آسفالت شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.