صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اجتماع بزرگ «حزب الله زنده است» با حضور جمع زیادی از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان در تجاوز وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به جنوب لبنان اجتماع بزرگ زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با عنوان «حزب الله زنده است» در میدان شهدای مشهد برگزار شد.

در این اجتماع جمع زیادی از مردم انقلابی و قدرشناس مشهد، ضمن بزرگداشت نام و یاد دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان، با رزمندگان حزب‌الله و محور مقاومت اعلام همبستگی کردند.

خواستار «انتقام سخت» هستیم

در بخشی از این مراسم، حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در سخنانی، پیام صریح و قاطع شرکت‌کنندگان در این مراسم را «انتقام سخت» عنوان کرد و گفت: به همه رهبران و مبارزان جبهه مقاومت، اعلام می‌کنیم این بار اجازه دهید ما وارد میدان شویم. به سگ هار جهان، نتانیاهو اعلام می‌کنیم مسئولیت داریم تو را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ تحویل دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان برخی از خصوصیات و ویژگی‌های دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان پرداخت و خاطرنشان کرد: شهید «سید حسن نصرالله» در رأس جریان حزب‌الله لبنان، با الهام از اسلام ناب محمدی و درس آموزی در مکتب امام خمینی (ره) و به عنوان یار و یاور صادق رهبر انقلاب اسلامی، به درستی جریان اختلاف و فتنه و جنگ‌های داخلی لبنان را شناخته و با ابتکار خود، مختومه کرد. از سوی دیگر به سال‌ها حضور رژیم اشغالگر قدس در اراضی لبنان خاتمه داد.

گنابادی‌نژاد افزود: او دست برتر در مقابل رژیم صهیونیستی را به جهانیان اثبات کرد و در جنگ با اسرائیل که لبنان از زمین و هوا و دریا هدف تهاجم قرار گرفته بود، نکبت و سیاهی بر پیشانی اسرائیل باقی گذاشت.

وی در ادامه گفت: شهید سید حسن نصرالله در توانمندسازی گروه‌های مقاومت فلسطینی تلاش کرد تا کار به جایی رسید که در طوفان‌الاقصی، تمام محاسبات رژیم اشغالگر قدس با شکست مواجه شد. این سید قهرمان، مردم مظلوم غزه را تنها نگذاشت و امروز در مسیر آرمان آزادی قدس شریف، جهان اسلام به این قهرمان افتخار می‌کند.

آزادی قدس شریف، پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل

اما «سید حسن نصرالله» دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان مزد بیش از ۳۰ سال مجاهدت و مبارزه با ظلم و ظالم را گرفت. مدالی بر گردن آویخت که شایسته او بود و با هیچ تقدیر و تمجیدی قابل مقایسه نیست. سید مدال شهادت گرفت و در تبعیت از امام شهید، «سید شهدای مقاومت» شد.

سید، اما آرزوی دیگری هم داشت که آرزوی هر انسان آزاده‌ای در دنیای امروز است: آزادی قدس شریف، پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل، آرزوی سید بود که امیدواریم به زودی جامه عمل بپوشد.

امروز، زن و مرد و پیر و جوان در میدان شهدای مشهد گرد هم آمده بودند تا اعلام کنند آماده جانفشانی در مسیری هستند که سید و شهدای مقاومت در آن قدم برداشتند. آماده‌اند تا به هر شکل ممکن، میدان‌داری کنند تا پرچم مبارزه «نصرالله» بر زمین نماند و نصرت و پیروزی خدا در این راه نصیبشان شود. آماده‌اند تا با تدبیر فرمانده، در میدان مبارزه حاضر شوند تا نصرت و سعادت نصیب امت اسلامی شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.