صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عملکرد بازیکنان مشهدی در هفته چهارم لیگ دسته اول

  • کد خبر: ۲۹۱۴۰۷
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال کشور رفته‌رفته روی ریل افتاده است و هفته چهارم این مسابقات هم برگزار شد و فجر شهیدسپاسی با دوازده امتیاز صدرنشین مقتدر این رقابت‌هاست. در این میان عملکرد مشهدی‌های حاضر در این مسابقات در تیم‌های مختلف همیشه برای فوتبال‌دوستان خراسانی جذاب بوده است. در این گزارش نگاهی خواهیم کرد به عملکرد بازیکنان مشهدی این لیگ؛ هفت فوتبالیستی که چراغ فوتبال مشهد را در لیگ دسته‌یک روشن نگه داشته‌اند.

برندگان هفته

دو بازیکن مشهدی در هفته چهارم لیگ دسته‌اول با تیم‌هایشان به پیروزی رسیدند. علی نبی‌زاده که این روز‌ها با فجر شهیدسپاسی در لیگ دسته‌یک یکه‌تازی می‌کند، این هفته در شهرآورد شیراز خوش درخشید. شهرآورد شیراز بین تیم‌های فجر و شهرراز درحالی برگزار شد که همه رقیبان امیدوار بودند صدرنشین رقابت‌ها مقابل شهرراز تازه‌لیگ‌یکی‌شده و باانگیزه متوقف شود. با وجود این، زردپوشان نظامی شیراز در این بازی توانستند با یک گل برنده باشند تا صدر را مقتدرانه حفظ کنند. علی نبی زاده، هافبک‌دفاعی مشهدی، نود دقیقه در ترکیب فجر بود و توانست در بخش دفاعی کمک زیادی به تیمش کند. اما دیگربرنده هفته از میان مشهدی‌های لیگ دسته‌اول یونس شاکری بود؛ مهاجم باتجربه‌ای که امسال برای تیم شهرداری نوشهر به میدان می‌رود و در پیروزی مهم ۳ بر ۱ تیمش مقابل پیکان تهران اثرگذار بود. شاکری روی گل دوم تیمش مؤثر بود و توانست نمایش خوبی در این دیدار داشته باشد.

بازندگان هفته

احسان محروقی که در سه بازی اول فصل شهرراز توانسته بود برای این تیم سه گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد، این هفته نتوانست گره از کار تیمش در شهرآورد شیراز باز کند. او در این بازی عملکرد ضعیفی مقابل مدافعان فجرسپاسی داشت و در پایان هم تیمش بازنده میدان بود. البته محمد ناصری، سنگربان مشهدی شهرراز، هم در این نتیجه بی‌تقصیر نبود. او به‌عنوان دروازه‌بانی که سابقه حضور در لیگ‌برتر را هم دارد، نتوانست کلین‌شیت کند و مانع باخت تیمش شود. دیگرمشهدی ترکیب شهرراز هم علی داوران بود. این سه بازیکن در برابر علی نبی‌زاده و تیمش بازنده بودند.

مساوی‌های هفته

دو بازیکن مشهدی هم با تیم‌هایشان در هفته چهارم لیگ دسته‌اول به تساوی رسیدند. محمد محمدزاده که امسال برای تیم مس شهربابک به میدان می‌رود، در بازی برابر پارس‌جنوبی نود دقیقه در پست هافبک‌دفاعی بازی کرد. عملکرد محمدزاده خوب بود و دو تیم در پایان به تساوی بدون گل رسیدند. این نتیجه ناشی از عملکرد خوب دفاعی هردوتیم بود که محمدزاده مشهدی هم در این مسئله نقش بسزایی داشت. رضا صدری، دیگر مشهدی لیگ دسته‌اول، هم امسال برای آریو اسلامشهر به میدان می‌رود و این هفته فقط ۲۳ دقیقه برای تیمش به میدان رفت و نتوانست کمک شایانی کند و در پایان تقابل آریو اسلامشهر و مس سونگون به تساوی پرگل ۳ بر ۳ انجامید.

صدرنشین جدول گل‌زنان یک مشهدی است

رقابت‌های لیگ دسته‌اول درحالی دنبال می‌شود که یک مشهدی در کنار دو بازیکن دیگر صدرنشینان جدول گل‌زنان هستند. احسان محروقی با وجود ناکامی در بازی هفته چهارم، همچنان با سه گل در صدر جدول گل‌زنان این رقابت‌هاست. البته یوسف کی‌شمس و عارف سیفی هم مثل او سه گل به ثمر رسانده‌اند و به‌طور مشترک صدر جدول گل‌زنان را در اختیار دارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.