صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مجید نامجو مطلق، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که نکونام و بازیکنان استقلال با برد السد باید باخت دردربی را جبران کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مجید نامجومطلق، مربی و پیشکسوت سابق استقلال درباره بازی امشب با السد گفت: «استقلال بار‌ها سر بزنگاه‌ها توانسته به شرایط خوب برگردد و به مسیرش ادامه دهد. گرچه السد تیم خوبی است، اما امیدوارم استقلال بتواند حریف را شکست دهد. به خصوص که بازی امشب در شرایطی برگزار می‌شود که ورزشگاه مشکل چمن ندارد و این موضوع می‌تواند به استقلال که بازیکنان خوب و تکنیکی دارد، کمک کند. هوادار استقلال در این مدت خیلی عذاب کشیده و اذیت شده و امیدوارم با شکست السد، خوشحال شوند.»


مطلق با اشاره به استعفای نکونام می‌گوید: «من فکر می‌کنم مسئولان استقلال در این مدت می‌خواستند جواد را دلزده و دلسرد کنند که به خواسته‌شان هم رسیدند. به نظر من استعفای نکونام هوشمندانه بود و بازگشت او به تیم می‌تواند پیوند دوباره‌ای بین خودش، بازیکنان و مدیریت ایجاد کند. امیدوارم از این به بعد شاهد استقلالی مقتدر، متحد و همدل باشیم. متأسفانه در ۱۰، ۱۲ روز گذشته اتفاقاتی در استقلال رقم خورد که جای تأسف داشت و اولین مشکلی که ایجاد کرد، شکست در دربی بود. من سال‌ها فوتبال بازی کردم و در بطن این تیم بودم و تا جایی که یادم می‌آید همیشه قبل از دربی سعی می‌کردند اگر مشکل و اختلافی هم وجود دارد آن را پنهان کنند تا از این بازی مهم و حساس به سلامت بگذرند و بعد از دربی به آن بپردازند. به نظرم استقلال، بازی را قبل از دربی باخت و تمام آن حواشی و مشکلات روی روحیه و تمرکز کادرفنی و بازیکنان تأثیر منفی گذاشت. به جای اینکه در روز‌های منتهی به دربی شرایط تیم و باشگاه آرام باشد، همه دیدند که از بیرون تیم چقدر فشار وارد شد و روحیه تیم پایین آمد.»

مطلق در پایان گفت: «امیدوارم نکونام و شاگردانش با بردالسد باخت دردربی را تلافی کنند.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.