صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فعال فرهنگی و اجتماعی در مشهد گفت: دشمنان بدانند اگر حیات سیدحسن نصرالله باعث وحشت آنان بود، بی‌شک شهید سیدحسن نصرالله و دانش‌آموختگان مکتب سیدحسن نصرالله برای دشمن خطرناک‌تر خواهند بود.

زهرا سوارکار در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: بار دیگر دستان حرامزاده‌های خبیث آمریکا و اسرائیل کودک‌کش به خون عزیزی آغشته شد که سراسر ذوب در ولایت بود.

وی ضمن عرض تسلیت شهادت این مجاهد بزرگ و خستگی‌ناپذیر افزود: حقارت رژیم غاصب صهیونیستی و ضعف و ناتوانی او به جایی رسیده است که به حذف فیزیکی رهبران جبهه مقاومت روی آورده است.

این فعال فرهنگی بیان کرد: مسلماً این اقدامات به تعبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بی‌تأثیر خواهد بود و همان‌گونه‌که با شهادت شهید عباس موسوی، سید بزرگوار سیدحسن نصرالله علم برداشته و ادامه‌دهنده این راه بود، قطعاً با شهادت ایشان نه‌تنها کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد نخواهد شد؛ بلکه جبهه مقاومت با جایگزینی شیرمردی دیگر از تبار حزب‌الله، مقتدرانه جهاد و مقاومت را ادامه خواهد داد و به برکت خون ایشان، جریان مقاومت مستحکم‌تر از قبل تداوم خواهد داشت.

وی افزود: امروز وظیفه همه نخبگان، علما و سیاسیون تبیین درست و اتخاذ مواضع صحیح درباره جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان است. ما وظیفه داریم جنایت رژیم صهیونیستی کودک‌کش را تبیین کنیم که با زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی و نقض صریح حقوق بشری، وحشیانه باعث کشتار و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی‌پناه در غزه و لبنان و فلسطین است.

این فعال حوزه بانوان گفت: امروز وظیفه همه ما و امت‌های اسلامی علاوه بر حمایت از جبهه مقاومت این است که از سازمان‌های بین‌المللی و حتی منطقه‌ای، جهت اتخاذ تصمیم قاطع، مطالبه جدی داشته باشیم؛ زیرا امروز رژیم جعلی با عبور از خطوط قرمز با اقدامات غیرانسانی و خارج از ضوابط بین‌المللی باعث ایجاد ناامنی در منطقه و دنیا گردیده است.

سوارکار بیان کرد: با حکم صریح آیت‌الله خامنه‌ای بر همه واجب است که هر کس هر اقدامی در حمایت از مظلومان عالم و مبارزه با استکبار جهانی می‌تواند انجام دهد.

وی افزود: یادمان باشد که شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، خون‌بهای انتقام شهید اسماعیل هنیه بود که اگر در وقت و زمانش انجام می‌شد، امروز شاهد این جنایت نبودیم؛ همان‌گونه که شهادت اسماعیل هنیه ثمره انتقام سختی بود که کامل نشد.

سوارکار افزود: اینجانب به نمایندگی از جامعه بانوان شهر و سرزمینم، اعلام می‌کنم برای دفاع از مظلومان عالم هر لحظه و هر مکان که لازم باشد، آماده حضور در میدان نبرد هستیم و خطاب به مسئولین و دولتمردان کشورم عرض خواهم کرد که بهای این انقلاب و عزت در دنیا، خون هزاران شهیدی است که از همه هستی خود برای حفظ امنیت و کیان خود در تبعیت از امر ولی رفتند تا امروز مقتدرانه پیام آزادگی و استقلال را به رخ عالم کشند؛ یک روز در دفاع مقدس، روزی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و امروز در جبهه مقاومت.

اکنون نیز تدابیر لازم جهت حمایت همه‌جانبه از جبهه مقاومت و مردم مظلوم لبنان و یمن و همچنین اقدام عاجل جهت انتقام سخت را به صورت جدی مطالبه می‌کنیم و با صدای بلند اعلام می‌داریم‌ «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده». ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.