صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به حکم رهبر انقلاب مبنی بر فریضه بودن کمک به مردم لبنان و مقاومت اسلامی این کشور گفت: پس از اعلام این حکم نسبت به فراخوان نیرو برای امدادرسانی به آسیب دیدگان لبنان اقدام کردیم و طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰۰ نفر از فعالان شبکه سلامت برای این کار ثبت نام کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین زارع زاده ضمن محکوم کردن بمباران وحشیانه ضاحیه جنوبی بیروت توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ترور دبیر کل حزب الله لبنان با بمباران وحشیانه منطقه ضاحیه بیروت بیش از پیش نشان داد که این رژیم جعلی در مسیر نابودی و عجز قرار گرفته است و ما امیدواریم هرچه زودتر نابودی کامل این جنایتکاران را شاهد باشیم.

وی به حکم رهبر معظم انقلاب مبنی بر فریضه بودن کمک به مردم لبنان و مقاومت اسلامی این کشور اشاره کرد و گفت: پس از اعلام این حکم، نسبت به فراخوان نیرو برای امدادرسانی به آسیب دیدگان کشور لبنان اقدام کردیم و طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰۰ نفر از فعالان شبکه سلامت برای این کار ثبت نام کردند.

زارع زاده اظهار داشت: البته فرآیند ثبت نام داوطلبان همچنان ادامه دارد و استان به استان این فهرست در حال به روزرسانی است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: اکنون مسیر برای اعزام این داوطلبان مسدود است و برای بازگشایی مسیر و مهیا شدن شرایط امدادرسانی به مجروحین و آسیب دیدگان لبنانی در حال رایزنی هستیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.