صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع واگذاری بنگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت به درستی اتفاق نیفتاده و موجب شده سهام عدالت جاماندگان هم پیگیری نشود.

به گزارش شهرآرانیوز، فتح‌اله توسلی با بیان اینکه تلاش داریم تا از این محل منابع لازم برای ارائه سهام عدالت به جاماندگان را فراهم کنیم، افزود: هرچند دو نماینده از مجلس نیز به عنوان ناظر در شورای عالی اصل ۴۴ قانون اساسی حضور دارند اما در سه تا چهار سال گذشته به دلیل وجود برخی مشکلات، موضوع واگذاری بنگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت به درستی اتفاق نیفتاده و موجب شده سهام عدالت جاماندگان هم پیگیری نشود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر چندین میلیون نفر هیچ سهمی از سهام عدالت دریافت نکرده‌اند و این موضوع به چالش تبدیل شده است.

آمادگی مجلس برای حل مشکلات مربوط به برگزاری مجامع استانی سهام عدالت

توسلی، از آمادگی مجلس برای رفع مسائل مربوط به برگزاری مجامع استانی سهام عدالت خبر داد و گفت: مجلس به‌ویژه کمیسیون اقتصادی آن آمادگی خود را برای حل مشکلات مربوط به برگزاری مجامع استانی سهام عدالت اعلام می‌کند.

وی افزود: به نظر می‌رسد نخستین اقدام برای حل این مشکل، اجرای کامل و جدی اصل ۴۴ قانون اساسی است تا شاهد اجرای کامل مقررات مربوط به سهام عدالت و برگزاری مجامع استانی باشیم.
منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.