صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود و برای تبدیل وضعیت نیرو‌های پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی اقدامات عاجل صورت بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا عزیزی‌فارسانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان، گفت: مردم جهان بدانند سرنوشت سگ‌های هار و پلید صهیونیست ذلت و نابودی خواهد بود و راه مقاومت باقدرت ادامه پیدا می‌کند.

وی خطاب به وزیر نیرو عنوان کرد: مطالبات مردم شریف و آواره منطقه بیرگان شهرستان کوهرنگ حداکثر تا پایان ماه پرداخت شود و به روستا‌های خارج از محدوده سد خدمت‌رسانی صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس افزود: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم جهت پیشگیری از مرگ و میر بیشتر در جاده‌های مرگ شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ، اقدام عاجل کند.

عزیزی فارسانی افزود: از وزیر آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود و برای تبدیل وضعیت نیرو‌های پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی اقدامات عاجل صورت بگیرد.

منبع: ایلنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.