صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه حضور در دفتر حزب الله لبنان در تهران از پیروزی قطعی جبهه مقاومت سخن گفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی اکبر احمدیان گفت: در مورد پاسخ به رژیم صهیونیستی باید دقت داشته باشیم که جبهه مقاومت درگیر یک جنگ است تک اقدام مفهوم ندارد.

وی ادامه داد: این حادثه و تقابل با کنش جبهه مقاومت آغاز شد نه واکنش دشمن و از آن روز تا به امروز دشمن در حال واکنش است نه در حال کنش.

احمدیان افزود: دشمن در وضعیت استیصال است تلاش می‌کند با عملیات روانی خودش را با یکی دو تا عملیات که عمدتاً متکی بر ترور است موفق نشان بدهد اما چنین موفقیتی برای او وجود ندارد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان خاطرنشان کرد: دیشب در عملیات محدود به اصطلاح خودشان زمینی که آغاز کردند بلافاصله عقب نشینی کردند.

وی ابراز امیدواری کرد: پیروزی بدون تردید با جبهه مقاومت است و بدون تردید شکست از آن دشمن خواهد بود.

از حزب‌الله همانند دوران دبیرکلی سیدحسن نصرالله حمایت خواهیم کرد

احمدیان تصریح کرد: سیدحسن نصرالله با شهادت خودش پرچم مقاومت را بر بالاترین قله مبارزه در جهان به اهتزاز درآورد. خون شهید سید حسن نصرالله جهاد و مقاومت و مبارزه را تثبیت کرد.یقیناً نقش رهبری سیدحسن نصرالله بعد از شهادت ایشان با دست بازتر و با حمایت الهی با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و حزب الله قهرمان بیش از گذشته خواهد درخشید.

وی متذکر شد: با شهادت رهبران الهی در کار حزب الله خللی ایجاد نخواهد شد و آسیبی به حزب الله و به قدرت رزم حزب الله وارد نشده است.

این مقام مسئول یادآور شد: ما هم کماکان همانگونه که وظیفه خود می‌دانستیم از حزب الله در دوران دبیرکلی سید حسن نصرالله حمایت بکنیم این وظیفه را ما کماکان برای خودمان پابرجا می‌دانیم چون بر مبنای یک اعتقاد و یک آرمان مشترک این همکاری شکل گرفته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.