صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، درآمد‌های مالیاتی استان از محل شناسایی مؤدیان جدید و فرار مالیاتی، ۴۵ درصد افزایش یافته است.

شاکررضا مریدی روز سه‌شنبه (۱۰ مهر ۱۴۰۳) در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: سازمان امور مالیاتی با تأکید بر مالیات‌ستانی عادلانه، هیچ‌گونه افزایشی در نرخ مالیاتی سال جاری نداشته و این افزایش درآمد از محل شناسایی مؤدیان جدید و فرار مالیاتی حاصل شده است.

وی ادامه داد: در شش‌ماهه نخست سال جاری، افزون بر ۱۴۸ هزار و ۵۹۸ میلیارد ریال مالیات در استان وصول شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی بیان کرد: این در حالی است که در شش ماه اول سال گذشته، بالغ بر ۱۰۲ هزار و ۴۷۹ میلیارد ریال درآمد مالیاتی در استان ثبت شده که نشان می‌دهد امسال وصول مالیات، ۴۵ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به کسب عنوان «دستگاه منتخب» توسط این اداره کل در جشنواره شهید رجایی در زمینه اقتصاد مقاومتی به‌خاطر تأمین درآمد‌های پایدار استان، گفت: جشنواره شهید رجایی به منظور الگوسازی از تلاش‌های برتر و تکریم خدمت صادقانه، انقلابی و مؤثر به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شناسایی و قدردانی از دستگاه‌های برتر در عرصه خدمتگزاری به مردم و نهادینه‌سازی فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی، هر سال در استان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.