صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تولیت آستان مقدس حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: احساس می‌کنم مردم ایران تحت پذیرش هر صحبتی هستند جز پذیرش صحبت‌های نتانیاهو.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در حاشیه حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: ضایعه بسیار بزرگی است و طبیعتا در چنین حوادث تلخی چیزی که می‌تواند دل‌ها را امیدوار کند، لطف خداوند است.

وی بیان کرد: برای شخصیتی مثل شهید نصرالله هر مرگی غیر از شهادت برای او بسیار ناگوار بود. شهید نصرالله با تدین و دل مهربان خود و همچنین ذکاوت بسیار زیاد به سبب حضور در محیط بحران‌زای لبنان از دوران جوانی داشت. امیدواریم این حادثه در ادامه فتح‌های بزرگی را برای لبنان و منطقه داشته باشد.

تولیت آستان مقدس حرم مطهر امام خمینی (ره) در خصوص پاسخ به جنایات اسرائیل عنوان کرد: در اینکه رژیم صهیونیستی پاسخ لازم را دریافت خواهد کرد تردیدی نیست، اما مجموعه جریان انقلاب رهبری دارد که هرچه تصمیم بگیرد تابع آن هستیم. شرایط منطقه شرایط خاص و پیچیده‌ای است و باید منتظر تصمیم رهبری باشیم.

حجت‌الاسلام خمینی با اشاره به پیام دیشب نتانیاهو به مردم ایران تصریح کرد: او فکر کرده ما شنگول و منگول هستیم و او گرک پشت در است؛ این اتفاق نمی‌افتد و تاریخ ما پر از شناخت از آن‌ها است. شاعر می‌گوید‌ «ای مترسک کلاه را بردار ما کلاغ‌ها دیگر عقاب شده‌ایم»؛ این بازی‌ها بیشتر برای اراضی اشغالی است.

وی خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم مردم ایران تحت پذیرش هر صحبتی هستند جز پذیرش صحبت‌های نتانیاهو.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.