صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گوگل اعلام کرد که Gemini Live اکنون برای تمام کاربران اندروید در اپلیکیشن جمنای به رایگان دردسترس قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرویس Gemini Live در ابتدا روی گوشی پیکسل ۹ راه‌اندازی شد و فقط مشترکان Gemini Advanced در سایر گوشی‌ها از آن بهره می‌بردند.

طبق پست حساب اپلیکیشن جمنای در ایکس، در‌حال‌حاضر همه‌ی کاربران اندروید می‌توانند از چت‌بات صوتی گوگل به زبان انگلیسی استفاده کنند. جمنای لایو به‌عنوان «تجربه‌ی مکالمه با هوش مصنوعی» معرفی شده است و جایگزینی برای Google Assistant محسوب می‌شود.

مشابه ویژگی چت صوتی ChatGPT، می‌توانید سؤالات خود را به‌صورت صوتی از جمنای لایو بپرسید و حتی وسط جمله‌ی آن را قطع کنید. همچنین، می‌تواند مکالمه را نیمه‌تمام بگذارد و بعداً آن را از سر بگیرد. علاوه‌بر‌این، امکان انتخاب صدا‌های مختلف برای جمنای وجود دارد.

با انتخاب آیکون موجی‌شکل جدید در گوشه‌ی پایین سمت راست اپلیکیشن جمنای، دسترسی به چت صوتی امکان‌پذیر خواهد بود. این کار میکروفن را فعال می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا درخواست خود را بیان کنید. در پایین صفحه، گزینه‌هایی برای نگه‌داشتن پاسخ جمنای یا پایان گفتگو خواهید دید.

گوگل اعلام کرده است که در آینده، زبان‌های بیشتری به جمنای لایو اضافه خواهند شد و کاربران iOS نیز می‌توانند منتظر عرضه‌ی آن برای گوشی آیفون باشند.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.