صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز و با اکثریت آرا جهت تامین نظر شورای نگهبان با اصلاح طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز موافقت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز قوه مقننه برای رفع ایرادات شورای نگهبان، با اصلاح طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز موافقت کردند.

وکلای ملت در جلسه امروز پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان از مجموع ۲۳۵ نماینده حاضر در جلسه علنی با ۱۸۲ رای موافق، ۱۷ رای مخالف و ۹ رای ممتنع با اصلاح طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز موافقت کردند.

به منظور رفع ایراد (۱-۱) و (۲-۱) شورای نگهبان ماده یک مصوبه در تبصره ماده مذبور عبارت «سلاح‌های آموزشی» به عبارت «سلاح‌های PCP و آموزشی» اصلاح می‌شود و حذف تبصره ۲ الحاقی به ماده ۲ قانون موضوع ماده یک مصوبه به شرح زیر اصلاح و ۲ تبصره به عنوان تبصره‌های ۳ و ۴ به ماده ۲ قانون الحاق می‌شود.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این جلسه گزارش کمیسیون عمران درباره لایحه تصویب اصلاحات زمانی کنوانسیون بین المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی‌ها ۱۹۷۳ اعاده شده از شورای نگهبان را بررسی و اصلاح کردند.

منبع: تسنیم 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.