صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

طارمی: برای این گل خیلی تلاش کردم

  • کد خبر: ۲۹۲۰۲۴
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
مهاجم ایرانی اینتر بابت به ثمر رساندن اولین گلش با پیراهن این تیم ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی طارمی شب گذشته (سه‌شنبه) در برتری ۴ بر صفر خانگی اینتر مقابل ستاره سرخ ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی حضور داشت و با دو پاس گل در دقایق ۵۹ و ۷۱ و گل دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی، در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

مهاجم ایرانی اینتر که تابستان اخیر با امضای قراردادی سه ساله به اینتر پیوست، در خصوص به ثمر رساندن اولین گلش با پیراهن این تیم گفت: خوشحالم که موفق به گلزنی شدم. به لطف کمک هم‌تیمی‌هایم توانستم بازی خوبی از خود به نمایش بگذارم که این برایم فوق‌العاده بود.

وی افزود: واقعاً هیجان‌زده هستم. کمی زمان برد تا بتوانم گلزنی کنم، اما همیشه در تمرینات تمام تلاشم را می‌کنم و برای این مورد سخت تلاش کرده‌ام و سرانجام در این بازی موفق به گلزنی شدم. هدف ما به عنوان باشگاهی بزرگ قهرمانی است و روی تک‌تک بازی‌ها تمرکز داریم تا بتوانیم تا به هدف خود برسیم.

طارمی عنوان کرد: از لائوتارو تشکر می‌کنم که به من اجازه داد پنالتی را بزنم. این یکی از ویژگی‌های تیم ماست. اینجا یک خانواده هستیم، همه به هم کمک و از یکدیگر حمایت می‌کنیم. واقعاً خوشحالم که در باشگاه بزرگی مانند اینتر بازی می‌کنم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.