صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آرش رضاوند در آستانه خروج از ترکیب استقلال

  • کد خبر: ۲۹۲۱۳۹
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
با حضور بختیاری زاده در استقلال برخی تغییرات در ترکیب این تیم قطعی است و گفته می‌شود آرش رضاوند یکی از بازیکنانی خواهد بود که در بازی‌های آتی نیمکت نشین خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، همه استقلالی‌ها به خوبی می‌دانند که آرش رضاوند در دوران حضور جواد نکونام بیشترین محبوبیت را نزد سرمربی داشت و نکونام از این بازیکن به شدت حمایت می‌کرد. حتی در ایامی که بسیاری از کارشناسان و هواداران استقلال اعتقاد داشتند که رضاوند دیگر نباید در ترکیب استقلال به میدان برود و سرمربی سابق نباید به این بازیکن میدان دهد، باز هم اعتنایی به این درخواست‌ها نمی‌شد و رضاوند پیوسته در ترکیب استقلال به میدان می‌رفت.

با حضور سهراب بختیاری‌زاده در راس کادر فنی استقلال، اما به احتمال زیاد تغییرات در خط میانی این تیم آغاز خواهد شد و با اینکه غیبت روزبه چشمی به دلیل مصدومیت تا حدی دست سرمربی استقلال را برای تغییرات بیشتر خواهد بست، اما پیش بینی می‌شود که آرش رضاوند یکی از بازیکنانی باشد که به احتمال زیاد از ترکیب اصلی استقلال فاصله خواهد گرفت.

گرچه بختیاری‌زاده درباره مسائل فنی هیچ صحبتی با بازیکنان نکرده، اما او درباره اینکه چه تغییراتی در ترکیب استقلال ایجاد کند به جمع بندی‌هایی رسیده و حتی پیرامون این موضوع با نزدیکان خود نیز صحبت‌هایی انجام داده و به احتمال زیاد آرش رضاوند یکی از بازیکنانی خواهد بود که از ترکیب اصلی استقلال فاصله خواهد گرفت. البته این تصمیم احتمالی به منزله حذف این بازیکن نخواهد بود و رضاوند قطعا به عنوان یک نیروی جانشین مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اما سهراب ظاهرا قصد دارد در قدم اول بازیکنانی که از نظر فنی تاثیرگذاری کمتری در استقلال داشته‌اند را از ترکیب دور کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.