صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس گفت: بسیاری از پروژه‌های مناطق مختلف، به نتیجه رسیده و تعداد کمی از آنها باقیمانده که حدود ٨ همت از پروژه‌ها آماده بهره برداری است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در مراسم تکریم و معارفه مدیران شهری اظهار کرد: امسال، سال آخر شورای اسلامی شهر است و باید براساس برنامه‌ای که داریم؛ به سمت مدیریت صادقانه و بی ریا بیشتر قدم برداریم؛ ارائه خدمت بی منت به مردم، بهترین تبلیغ برای مدیریت شهری و نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در راستای این خدمت صادقانه، پروژه‌های کلان و ویژه‌ای با همت همه مدیران شهری در روز‌های آینده آغاز می‌شوند و دیدار‌هایی در مناطق خواهیم داشت که از هفته آینده با منطقه ثامن آغاز خواهد شد.

شهردار مشهد ادامه داد: امسال، سال بهره برداری از زحمات سه سال قبل است و باید لبخند مردم دیده شود؛ از همه مدیران شهری به ویژه شهرداران سابق مناطق تقدیر می‌کنم و برای مدیران جدید آرزوی توفیق دارم.

قلندر شریف در نهایت ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های مناطق مختلف، به نتیجه رسیده و تعداد کمی از آن‌ها باقیمانده که حدود ٨ همت از پروژه‌ها آماده بهره برداری است؛ در منطقه ثامن نیز پروژه‌های بسیار خوبی داریم که آماده بهره برداری هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.