صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: قانون درآمد‌های پایدار شرایط بسیار دشواری را از حیث منابع مالی پیش روی شهرداری‌ها قرار داده و باید اصلاح شود.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در مراسم تکریم و معارفه تعدادی از مدیران شهری با بیان اینکه شهرداری مشهد از نیروی انسانی بسیار توانمندی برخوردار است، اظهارکرد: شرایط و کیفیت تخصصی این افراد، به نحوی است که هرکدام می‌توانند در عرصه‌های ملی نقش‌آفرینی مؤثر و موفق داشته باشند.

حاجی‌بگلو گفت: با وجود اختلافات کارشناسی با شهردار، سعی و تلاش ماست که شهر را به نقطه مطلوبی برسانیم و هرکسی در هر جایگاهی که قرار دارد، باید به سهم خود در این مسیر تلاش کند.

وی افزود: البته که تنگنا‌های مالی و مسائل اعتباری، سختی کار را تشدید می‌کند و قانون درآمد‌های پایدار شهرداری‌ها را در شرایط بسیار دشواری قرار داده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: شورای عالی استان‌ها با تمام ظرفیت آماده همکاری با مدیریت‌های شهری است و به دنبال اصلاح قانون درآمد‌های پایدار هستیم.

وی افزود: کار کارشناسی باید روی این موضوع صورت گیرد چراکه با این رویه، بی‌شک طی ۳ سال آینده، برخی شهرداری‌ها با مشکلات جدی روبرو خواهند شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.