صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی ره در اختتامیه همایش تکریم از سالمندان کمیته امداد کشور، گفت:  ۵۶ درصد سرپرست خانوار ما سالمندان هستند که ۳۶ درصد جامعه هدف کمیته امداد را تشکیل می دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین خدرویسی در اختتامیه همایش تکریم از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد سراسر کشور که به میزبانی کمیته امداد خراسان رضوی در اردوگاه ثامن الائمه مشهد برگزار شد، بیان کرد: خوشحالیم در جمع شما پدران و مادران به عنوان سرمایه معنوی کشور در مشهد هستیم.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی ره ضمن قدردانی از کمیته امداد خراسان رضوی گفت: سال گذشته در حوزه مددجویی، حدود ۶۰ رویداد ملی و کشوری فرهنگی در  این استان به شایستگی میزبانی کردند.

وی با بیان اینکه در این همایش میزبان حدود ۸۰۰ سالمند از استان های کشور و از اقوام، مذاهب، طوایف، عشایر، روستائیان و ...  به نمایندگی از یک‌میلبون و ۵۶۰ هزار سالمند، می باشیم، افزود: ۵۶ درصد سرپرست خانوار ما سالمندان هستند که ۳۶ درصد جامعه هدف کمیته امداد را تشکیل می دهند.

خدرویسی تصریح کرد: نگاه کمیته امداد اولویت دهی خدمت رسانی به این سالمندان به عنوان سرمایه اجتماعی هستند و امروز اگر  در جشن عزت انقلاب اسلامی هستیم از برکت پدران و مادران این کشور است.

منبع: ایرنا

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.