صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: محموله کمک‌های مردم ایران حاوی اقلام بهداشتی و زیستی که توسط جمعیت هلال احمر جمع‌آوری شده بود، امروز به لبنان ارسال شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیر حسین کولیوند گفت: محموله بهداشتی و زیستی جمع آوری شده توسط جمعیت هلال احمر صبح امروز، (جمعه ۱۳ مهر) به لبنان ارسال شد تا به دست مردم جنگ زده این کشور برسد.

وی گفت: محموله ارسالی با مدیریت جمعیت هلال احمر جمع آوری شده و شامل بسته‌های بهداشتی، دارو و بسته‌های زیستی است.

صبح امروز رئیس جمعیت هلال احمر و وزیر امور خارجه نیز به همراه این محموله عازم لبنان شدند تا ضمن دیدار با مقامات ارشد کشور لبنان از نزدیک در جریان روند امدادرسانی به مردم جنگ زده لبنان قرار گیرند.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد. طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون بیش از دو هزار شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

همچنین یک منبع در وزارت خدمات عمومی و حمل و نقل لبنان امروز اعلام کرد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حومه فرودگاه بین المللی بیروت را بمباران کردند این حملات بزرگتر و قوی‌تر از حملاتی بود که هفته گذشته سید حسن نصرالله دبیر کل پیشین حزب الله لبنان در آن شهید شد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.