صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ متهم به سرقت ۴۱ فقره آیفون‌های تصویری خانه‌های شهروندان در شهر مشهد خبر داد.

سردار احمد نگهبان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص دستگیری متهمان به سرقت اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت آیفون تصویری خانه‌های شهروندان در محدوده بلوار وکیل آباد، خیام و احمدآباد، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت، کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد با استفاده از تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته سرانجام یکی از متهمان را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از شناسایی همدست متهم و جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص اعمال مجرمانه آن‌ها با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهمان در بازجوئی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی و تصاویر بدست آمده از آن‌ها در تعدادی از سرقت‌ها به ۴۱ فقره سرقت پنل آیفون تصویری درب آپارتمان‌ها و خانه‌های ویلایی در محدوده بولوار وکیل آباد، پیروزی، احمدآباد، خیام، معلم، منطقه طلاب و خواجه ربیع و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری مالخر، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.