صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قهرمانی یاران میثاقیان در ضیافت پنالتی‌ها

  • کد خبر: ۲۹۲۶۳۳
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
لیگ دسته‌اول فوتبال کمتر از ۱۵ سال باشگاه‌های مشهد با قهرمانی «یاران میثاقیان» به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، ضربه آخر به گل می‌نشیند و غریو شادی «یاران میثاقیان» به هوا بلند می‌شود. این پایان ضیافت پنالتی‌های نبرد فینال لیگ دسته‌اول فوتبال کمتر از پانزده‌سال باشگاه‌های مشهد است، جایی که تیم‌های فوتبال یاران میثاقیان و خلیج‌فارس برای فتح یک جام پرهیجان به مصاف یکدیگر رفتند و پس از نود دقیقه تلاش و تساوی ۲ بر ۲، همه‌چیز به ضربات مرگ‌بار پنالتی کشید. ضربات پنالتی با برتری ۶ بر ۵ یاران میثاقیان همراه بود و این یعنی قهرمانی در عصر یک روز پاییزی.

تلاش ۱۸ تیم برای یک جام

مسابقات لیگ دسته‌اول فوتبال کمتر از پانزده‌سال باشگاه‌های مشهد امسال در دو گروه هشت و نُه‌تیمی برگزار شد؛ جایی که در گروه اول تیم‌های خوشحال، نسیم پیکان، آقای گل، امید سپهر، فدک، ایرانیان‌خودرو، میثم و آزمون‌برتر به مصاف هم رفتند و در پایان تیم‌های فدک و آزمون برتر به‌ترتیب با نوزده و چهارده امتیاز به نیمه‌نهایی صعود کردند. در گروه دوم نیز ۹ تیم پیام توس، جهان‌گستر، نساجی، شهر فوتبال، یاران میثاقیان، پدیده ماهان، نساجی، برترین و نواندیش با یکدیگر هم‌گروه بودند که در پایان برترین با ۲۴ و یاران میثاقیان با نوزده امتیاز اول و دوم شدند.

وداع تلخ ۳ تیم

در پایان مرحله گروهی سه تیم وداع تلخی با این تورنمنت داشتند؛ جایی که از گروه اول به‌واسطه هشت‌تیمی‌بودن فقط یک تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد و از گروه دوم که نه‌تیمی بود، دو تیم افتادند. در گروه اول تیم ایرانیان‌خودرو بدون امتیاز قعرنشین شد و شایسته سقوط بود و در گروه دوم نیز تیم شهر فوتبال بدون کسب حتی یک امتیاز چنین وضعیتی داشت. تیم توس نوین هم با فقط سه امتیاز در این گروه وضعیت مناسبی نداشت و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

۴ تیم در نبرد برای جام

در مرحله نیمه‌‎نهایی تیم برترین که صدرنشین گروه دوم بود، به مصاف تیم دوم گروه اول یعنی آزمون برتر رفت و در بازی دیگر هم یاران میثاقیان با فدک روبه‌رو شد؛ بازی‌هایی که به سود تیم‌های برتر گروه دوم تمام شد و درنهایت یاران میثاقیان و برترین، دو تیم برتر گروه دوم، به فینال رسیدند و فدک و آزمون برتر، تیم‌های برتر گروه اول، به رده‌بندی رفتند. در بازی رده‌‎بندی فدک و آزمون برتر به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند و کار به ضربات پنالتی کشید که درنهایت تیم آزمون برتر ۶ بر ۴ برنده بازی شد. در فینال هم یاران میثاقیان پس از تساوی ۲ بر ۲ در پنالتی‌ها ۶ بر ۵ برنده شد و جام را بالای سر برد.

نام بازیکنان تیم قهرمان «یاران میثاقیان»

محمدعرفان دشتبان، یونس گندمی، سعید مکاریان، مانی صنعتی، مهدیار بنازاده، سهیل صادقی، امیرمحمد میری، فرشاد حسینی، امیرمحمد رستمی‌نسب، سجاد رستمی‌نسب، امیرحسین تقی‌پور، سجاد مجیدی، رضا حبیبی، مهدیار هاشمی، سحاب آقاسی‌زاده، آرشام اسفندیاری، سجاد عظیمی، امیررضا علیزاده، آریا چماچم، البرز مشتاق/ سرمربی: عبدا... تیموری/ مربی: احسان خطیبی/ مدیر تیم: میثم نهاوندی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.