صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای اداری استان خراسان رضوی عصر امروز از مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) دیدن کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، شهردار مشهد، استاندار خراسان رضوی در کنار شهردار مشهد مقدس عصر امروز (شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳) بازدیدی از آخرین وضعیت مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) داشتند.

در این بازدید که فرماندار طرقبه - شاندیز و نیز مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری استان هم حضور داشتند، آخرین پیشرفت‌های مجموعه ۶ هزار نفری تحلیل شد.

وضعیت چمن و سکو‌های استادیوم فوتبال این مجموعه هم از دیگر قسمت‌هایی بود که در بازدید امروز مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی: سالن شهید رئیسی اعتبار مشخصی نداشت

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: بابت تکمیل سالن شهید رئیسی از ما مسئولان قول گرفته بودند، این سالن ۱۸ سال بود که فرایند تکمیلش زمان برده و رها شده بود.

وی ادامه داد: ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی به این سالن در مشهد نیاز داشتند. با همت تمام مسئولان پروژه‌ای که سال‌ها باقیمانده بود و اعتبار مشخص و معینی نداشت، در محدوده زمانی کوتاه به بهره‌برداری رسید.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: البته این سالن از آن پروژه‌هایی بود که برنامه‌ریزی کرده بودیم در سفر دوم شهید رئیسی به مشهد افتتاح شود که متاسفانه این توفیق نصیب ما نشد و سعی کردیم این سالن را به نام شهید رئیسی نام‌گذاری کنیم.

Array
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.