صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ناهماهنگی در توزیع و عدم مدیریت صحیح توزیع، علت تاخیر در تحویل کتاب‌های شمار اندک دانش‌آموزان است.

سید امیر شوشتری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: توزیع کتاب‌های درسی در مدارس باید بر اساس تاریخ ثبت نام در سامانه کتاب‌های درسی و پرداخت وجوه مربوطه باشد، حال آنکه در برخی مدارس بنا به دلایلی که در حال پیگیری است، این امر رعایت نشده و شمار انگشت شماری از دانش آموزان در برخی مدارس هنوز بدون کتاب هستند.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی دانش آموزان در پرداخت وجوه مربوط به کتاب به دلایلی از جمله جابجایی و ... دیر اقدام کردند وهمین امر باعث تاخیر در تحویل کتاب‌های آنها شده است که در کنار موضوع ناهماهنگی در توزیع موجب شده برخی دانش آموزان بدون کتاب بمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: به طور قاطع میتوان گفت هم اکنون ۹۹ درصد دانش آموزان استان دارای کتاب آموزشی هستند و اندک شمار باقیمانده هم با پیگیری و تسریع در انجام امر به زودی دارای کتاب می‌شوند.

وی تاکید کرد: کتاب در تمامی مقاطع تحصیلی به اندازه کافی در انبار‌های آموزش و پرورش وجود دارد و در اسرع وقت شاهد حل این مسئله خواهیم بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.