صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون ۱۰۹ کیلومتر از راه‌های روستایی دارای اولویت استان به ارزش ۴۳۶ میلیارد تومان احداث و آسفالت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز،  جعفر شهامت در خصوص احداث راه‌های روستایی اظهار کرد: با توجه به اولویت بندی راه‌های روستایی، پیگیری تأمین اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان‌ها برای تکمیل احداث راه‌های روستایی دارای اولویت استان در دست انجام است.

وی با بیان اینکه طول کل راه‌های روستایی زیرسازی شده از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون ۱۳۸ کیلومتر بوده؛ افزود: علیرغم احداث و آسفالت بیش از هفت هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان همچنان احداث هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی بالای ۲۰ خانوار استان به عنوان یکی از اهداف مهم در زمینه محرومیت زدایی روستا‌ها در دستور کار ادارۀ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و نهاد‌های متولی قراردارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: در شش ماهۀ ابتدایی امسال ۶۲ دستگاه پل با دهانۀ زیر ۸ متر و یک دستگاه پل با دهانۀ بالای ۸ متر احداث شده است.

شهامت تعداد روستا‌های بهره‌مند شده را ۳۶ روستا عنوان و اذعان کرد: با بهسازی، آسفالت و احداث این راه‌های روستایی ۳ هزار و ۲۱ خانوار از جادۀ مناسب بهره‌مند شدند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی برای احداث، بهسازی، تعریض و آسفالت راه‌های روستایی در شش ماه ابتدایی امسال ۴۳۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برنامه ریزی برای افزایش عملکرد احداث راه‌های روستایی آسفالته تا ۱۵۰ کیلومتر در سال جاری با تجمیع اعتبارات ملی و استانی انجام گرفته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.