صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر انجمن شرکت‌های حمل ونقل ریلی گفت: در طول سال‌های گذشته شاهد آن هستیم که اقتصاد بخش مسافری بسیار ضعیف شده و علت عمده آن ناشی از قیمت‌گذاری دستوری بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سبحان نظری با بیان اینکه مدیرعامل جدید شرکت راه آهن تعامل بسیار ویژه‌ای با بخش خصوصی و تشکلات حمل ونقل ریلی دارد و تاکنون چندین جلسه بین راه آهن و بخش خصوصی برگزار شده است تصریح کرد: طبق  آیین نامه‌های اجرایی برنامه هفتم توسعه برای  تشکیل قطار  کامل باری با  را آهن هم اندیشی صورت گرفته که برای اجرای آن از توان و ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در طول سال‌های گذشته شاهد آن هستیم که اقتصاد بخش مسافری بسیار ضعیف شده و علت عمده آن ناشی از قیمت‌گذاری دستوری بوده است.

نظری اظهار کرد:  همکاری با بخش خصوصی در این حوزه در حال افزایش است و  امیدوار هستیم با همکاری تمامی بخش‌ها و افزایش ظرفیت‌ها بتوانیم مسیر سرمایه گذاری را  در این حوزه فراهم کنیم.

دبیر انجمن شرکت‌های حمل ونقل ریلی تاکید کرد: امیدواریم تا دوماه آینده موانع بزرگ در حوزه حمل ونقل ریلی برطرف شود و ماامیدوار هستیم قطار‌های پنج ستاره‌ای که در دولت یازدهم وعده داده شده بود دوباره به چرخه حمل ونقل ریلی بازگردد  تعداد مناسبی قطار پنج ستاره به ناوگان ریلی کشور اضافه شود.

وی ادامه داد:  انشالله تا دو ماه آینده چند مانع بزرگ حذف شود و امید ما این است که در قطار‌های پنج ستاره که در دولت یازدهم وعده داده شده بود مجددا تسهیل شود و قیمت گذاری آن آزاد شود تعداد مناسبی قطار پنج ستاره به ناوگان اضافه خواهد شد.  
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.